Одним із головних стратегічних завдань, визначених у нашій країні, є -
розвиток суспільства на основі нових знань. На зламі двох тисячоліть ми
перебуваємо на шляху до суспільства знань.
Тому реформування системи освіти, оновлення змісту освіти - це
найважливіші завдання нашого часу. А інструментом реформування є
інноваційна діяльність і, до того ж, на всіх рівнях освіти. Національна
доктрина розвитку освіти, визначаючи пріоритети державної політики,
чільне місце відводить розробці і здійсненні освітніх інновацій, які
якісно змінюють мету, зміст, структуру, форми, методи, засоби,
технології навчання і виховання та управління.
Що таке інноваційна діяльність?
Це процес внесення нових елементів у традиційну систему, створення та
використання інтелектуального продукту, реалізація нових оригінальних
ідей у формі готового товару (послуги) на ринку тощо. Структура
інноваційної діяльності містить у собі, по-перше, розробку інновації -
від появи ідеї до здійснення апробації та експерименту; і, по-друге,
поширення інновації, тобто збереження й розповсюдження інформації про
нову розробку вчених, підготовка працівників до її застосування і
подальшого використання у своїй роботі.
Освітня інноваційна діяльність є, відповідно,
процесом внесення якісно нових елементів в освіті. Адже сучасна школа
вимагач докорінного переосмислення технологій, духовного становлення
особистості, створення умов для самореалізації її суттєвих рис у різних
видах творчої діяльності.
Запрошуємо до читальної зали №1 переглянути книжкову виставку присвячену інноваційній освітній діяльності.
Немає коментарів:
Дописати коментар