Сьогодні урок як засіб організації навчально-виховного процесу є по
суті основним стрижнем у процесі вирішення методичних і
психолого-педагогічних завдань. Понад три століття існує класно-урочна
система, і, не дивлячись на безліч експериментів, ніхто поки нічого
кращого за урок не запропонував.
Сьогодні перед учителями стоїть важливе запитання: як учити дітей? Я,
як і кожен педагог, шукаю відповідь на нього і доходжу висновку, що
вчити потрібно так, щоб уроки були цікавими й при цьому діти здобували
міцні знання.
"Будьте самі шукачами, дослідниками. Не буде вогнику у вас — вам ніколи не запалити його в інших," - писав В. Сухомлинський.
Як же зробити, щоб урок не тільки надавав учням певні знання й
уміння, але й викликав у них справжній інтерес, щире залучення у
навчальний процес, сформував творче начало? Щоб отримати відповідь на це
запитання запрошуємо зо читальної зали №3 переглянути цікаву книжкову
виставку "Щоб навчати було цікавіше (на допомогу учителю математики)".
Немає коментарів:
Дописати коментар